niedziela, 23 listopada 2014

7. Zabrana o zmierzchu - C.C. Hunter


Tytuł: Zabrana o zmierzchu
Tytuł oryginalny: Taken at Dusk
Autor: C.C Hunter
Wydawnictwo: Feeria Young
Liczba stron: 400
Data Premiery: 19.11.2014












  
   Autorka zdobywa serca fanów dzięki pięciotomowej (z czego w Polsce wydano tylko trzy części) serii o Kaylie Galen. Główna bohaterka dowiaduje się, że nie jest normalnym człowiekiem, a nadnaturalna istotą. Ląduje w obozie osób takich jak ona - o  niezwykłych zdolnościach. Życie zaskakuje Kayli jak mało kogo. W ciągu krótkiego czasu przeżywa rozstanie rodziców, przy czym dowiaduje się, że człowiek, którego przez 16 lat, nazywała ojcem, nie jest jej biologicznym tatą. Nastolatce udaje się poznać biologicznego  ojca, który pojawia się u niej jako duch.   Kylie potrafi rozmawiać z duchami i pomaga im przejść na ,,drugą stronę".  Bohaterka, próbuje dowiedzieć się  kim jest ( chodzi o to do jakiej należy rasy) pomagają jej w tym przyjaciele, jak i duchy. z pojawianiem się kolejnych mocy Kylie zbliża się do prawdy o samej sobie.



   Oczywiście Kylie ma tez inne problemy. Dawny wróg znowu zagraża jej życiu, jej przyjaciele nie mogą się dogadać między sobą, inni nie potrafią się zejść, sama Kylie również prowadzi bujne  życie uczuciowe. Sprawa z Derekiem jest zamknięta, ale czy związek z Lucasem to jest to, czego pragnie?


   Po tej książce zakochałam się w stylu Pani Hunter, nie mam tam mieszanki wybuchowej. Wszystko jest uporządkowane i ma swoje miejsce i czas. Kiedy jest czas na płacz to płaczą, kiedy jest miejsce na humor, to jest naprawdę wesoło. Zaskakujące momenty  i nie przewidywana akcja to to czego brakuje mi w wielu książkach. Świetnie wykreowani bohaterowie, dobra akcja to jest to czego szukałam. Minus to to, ze książka ma jedynie 400 stron. Kiedy spojrzałam na ostatnia stronę, poczułam się zawiedziona, że tak szybko się skończyła. I teraz na pewno będę wyczekiwać kolejnego tomu.



   "Zabrana o zmierzchu" - to jedna z takich książek po której ma się tzw. Książkowego kaca. Nie dość że zachwyca cudowna okładka (zakochałam się w niej) to i samo jej wnętrze jest rewalacyjne. 




   Polecam i uwierzcie mi, ze nie zawiedziecie się, jeżeli szukacie tego co ja w książkach - ta jest właściwa.

Ocena:
9/10

2 komentarze:

  1. Jeszcze nie rozpoczęłam mojej podróży z zabraną, ale myślę, że warto wkroczyć w tę serię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, ja nie miałam okazji przeczytać wcześniejszych tomów, więc zaczęłam od środka i teraz wiem, że muszę dorwać też poprzednie części, jestem oczarowana tą książką :)

      Usuń