sobota, 5 grudnia 2015

64. Jak prowadzić. Niezrównany poradnik napisany przez byłego Stiga. - Ben Collins

Tytuł: Jak prowadzić. Niezrównany poradnik napisany przez byłego Stiga.

Tytuł oryginalny: How to Drive: The Ultimate Guide from the Man Who Was the Stig
Autor: Ben Collins
Wydawnictwo: Insignis
Liczba stron: 272





Książka Bena Collinsa "Jak prowadzić?" to świetny poradnik o tym jak prowadzić samochód, aby jazda była płynna, ekonomiczna, a co najważniejsze bezpieczna. Mimo, że jeszcze nie mam prawa jazdy, to (we wtorek mam pierwszą jazdę. Jeeea) to chciałam przeczytać tą książkę i był to bardzo dobry pomysł, ponieważ Ex Stig z Top Gear, daje świetne rady, z których na pewno skorzystam i będzie mi łatwiej je wcielić w życie, ponieważ jestem nowicjuszką, a jak wiadomo trudno zerwać ze starymi przyzwyczajeniami. Ben tłumaczy nam wszystko, po koleji, zaczynając od podstaw, a kto może zrobić to lepiej niż jeden z najlepszych kierowców na świecie? Mimo iż Collins jest kierowcą wyścigowym, wcale nie prawi o tym jak jechać z prędkością, przy której łatwo się zabić, ani o tym jak zmieniać biegi z prędkością światła. Skupia się głównie na tym, aby poczuć samochód, tworzyć jedność z maszyną, a szczególnie zwraca uwagę na to jak jeździć lepiej, a nie szybciej. Może Wam się wydawać, że to tylko kolejny nudny poradnik i od kogoś takiego jak Ben, można było spodziewać się czegoś więcej i w bardziej wyścigowym stylu. Ale nie martwcie się, jest coś ekstra. Ostatnie rozdziały poświęcone są bardziej hardkorowej jeździe np.: Driffting. Książkę polecam cieplutko, czyta się szybko i przyjemnie, na dodatek są tam zabawne porównania i świetne podsumowania rozdziałów - prawdziwymi wydarzeniami. Polecam ją początkującym kierowcom, jak i kierowcom z dłuższą praktyką na drodze. Na pewno podrzucę ją mojej mamie. ;)))

Ocena:
9/10

2 komentarze:

  1. Łii lubię autka, prawko mam ale z niego rzadko korzystam i zastanawiam się dlaczego skoro jestem fanką F1 xD To nic ten poradnik na pewno mi pomoże więc dopisuje do listy ;D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń