niedziela, 11 września 2016

92. To nie jest Dieta - Anna Gruszczyńska

Tytuł: To nie jest Dieta    
Autor: Anna Gruszczyńska  
Wydawnictwo: Sine Qua Non
 Liczba stron: 240












Świetna, mała książeczka w żółtopomarańczowej okładce o interesującym tytule "To nie jest Dieta", zwróciła moją uwagę już dawno. Dostałam ją przed wakacjami, ale nie miałam czasu, by ją przerobić przez wakacyjną pracę. Teraz znalazłam chwilę i mam zamiar napisać Wam recenzję.

Książka jest bardzo podobna do książek typu "Pele-Mele" i "Książka bez sensu". To nie jest dieta, to poradnik dla osób, które mają problemy z odżywianiem i popadają w depresje. Wszystko w książce jest dokładnie opracowane, przemyślane i nasycone kolorami, oraz rysunkami. Książka jest miesięcznym wyzwaniem pełnym mądrych rad. W książce znajdują również ćwiczenia, diety i zadania, które się powtarzają i pomagają nam unormować i stworzyć pewien schemat w naszym życiu, przez który będzie nam łatwiej osiągnąć swój cel.

W książce, wypełniając zadania, zdobywamy też punkty, które na koniec książki sumujemy i sprawdzamy, czy zwyciężyliśmy ze swoim potworem.

Książkę polecam serdecznie. Jest świetna dla osób, które mają chęci coś w sobie zmienić. Książka pokazuje też, że nic nie osiągniemy bez wysiłku, trzeba coś podarować od siebie, żeby cieszyć się końcowym wynikiem.



Ocena: 9/10


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz