niedziela, 15 listopada 2015

60. Krój, gotuj, wow. 50 kulinarnych przygód krok po kroku - opracowanie zbiorowe

Tytuł: Krój, gotuj, wow. 50 kulinarnych przygód krok po kroku
Autor: opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Insignis
Liczba stron: 104










Nie cierpię gotować, ale książka „Krój, Gotuj, Wow!" – jest świetną książka kucharką. STOP! Nie tyle książką, a komiksem, a że ja osobiście uwielbiam komiksy, to pokochałam i tą ksiażkę, a nawet coś z niej zrobiłam i mam zamiar przetestować każdy przepis po kolei. (oczywiście nie zrobiłam zdjęcia, bo zanim o tym pomyślałam, to już niczego nie było na talerzach Emotikon grin )
Książka zawiera krótkie wprowadzenie do kuchni włoskiej, znajdziemy tam informacje o krajobrazie i klimacie jaki jest we Włoszech. Dowiemy się też o składnikach i regionalnych potrawach tego słonecznego kraju. Te wskazówki także świetnie wprowadzą takich nowicjuszy jak ja do rozpoczęcia swojej przygody z kuchnią włoską.
„Krój, Gotój, Wow!” to nie co innego, jak przedstawienie wersji komiksowej przepisów ze słynnej włoskiej książki kulinarnej „Il cucchiaio d'argento” tak, tak nawet ja o niej słyszałam. Emotikon wink
W książce znajdziemy takie rozdziały jak: Wprowadzenie, przystawki, makarony, dania główne, wypieki i desery, oraz extra info. Wszystko zostało ładnie opisane (każdy przepis) i przedstawione na komiksowych obrazkach.
A co najważniejsze w książce znajduje się słowniczek, więc jakbyście czegość nie wiedzieli zawsze możecie odwrócić strony na koniec książki i sprawdzić sobie, co znaczy jakieś słowo, którego znaczenie nie wiedzieliśmy, bądź nie byliśmy pewni.
Książkę polecam, nie dość, że zawiera humorystyczne obrazki, jest komiksem to jest jeszcze przejrzysta i nie musimy szukać tak dokładnie gdzie skończyliśmy, jak w zwykłych książkach tego typu. Może w końcu dzięki tej książce polubię gotowanie i zostanę mistrzem spaghetti carbonara.

2 komentarze: