wtorek, 15 marca 2016

78. Zdrada - Marie Rutkoski

Tytuł: Zdrada
Tytuł oryginalny: The Winner's Crime
Autor: Marie Rutkoski
Wydawnictwo: Feeria young
Liczba stron: 408










Po przeczytaniu pierwszego tomu nie mogłam wytrzymać, kiedy poznam dalsze losy Kestrel i Arina. Gdy już miałam książkę w swoich rękach i zabrałam się za czytanie, to pochłonęłam ją w dwie godziny i żałuję. Ale żałuję tylko dlatego, że teraz będę musiała czekać na kolejny tom. Jestem tak bardzo żądna dalszych losów Kestrel, że nie mogę usiedzieć na miejscu. Emocje po lekturze ciągle we mnie buzują. Główna bohaterka ma wyjść za mąż za syna Imperatora - Vereksa. Kestrel dla dobra Herrańczyków poświęciła siebie i swoją wolność. Dodatkowo Arin nie zna prawdziwego powodu, dla którego dziewczyna ma poślubić Vereksa. Kestrel cały czas prowadzi grę z okrutnym przeciwnikiem, jakim jest Imperator. Kto wygra tę partię? Czy Kestrel dla dobra Herranu zerwie ze swoimi uczuciami do Arina? Druga część to prawdziwe cudo. W życiu nie spodziewałabym się tego, co zafundowała mi autorka. Zakończenie książki po prostu zwaliło mnie z nóg. Poznajemy nowych bohaterów, którzy są tak samo świetnie wykreowani, jak główne postacie. W tym tomie autorka podarowała nam jeszcze więcej intryg i planowania zdrad, niż w pierwszym. Książka jest nasycona momentami, które doprowadzają człowieka do skrajnych emocji. Po przeczytaniu nie wiemy co ze sobą zrobić, chcemy więcej i więcej. Kocham tę serię i polecam ją każdemu, kto lubi takie historie. To ogromny hit powalający na kolana. Koniecznie przeczytajcie.


ocena: 10/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz