wtorek, 29 marca 2016

80. Twoja niezwykła podróż. 100 najpiękniejszych miejsc na świecie. Książka do kolorowania dla każdego - Lonely Planet Publications

Tytuł:  Twoja niezwykła podróż. 100 najpiękniejszych miejsc na świecie. Książka do kolorowania dla każdego.
Tytuł oryginalny: Ultimate Travel Coloring Book
Autor: Lonely Planet Publications
Wydawnictwo: Sine Qua Non
Liczba stron: 128





" Twoja niezwykła podróż" to kolorowanka, która przedstawia nam 100 najpiękniejszych miejsc na ziemi, wybranych przez ekspertów Lonely Planet. Dzięki niej poznasz miejsca w których nie byłeś, a co więcej sam będziesz mógł stworzyć ich wygląd - a wszystko dzięki tej kolorowance.( troszkę zabrzmiało jak reklama Mango :D ) Możesz używać flamastrów, farb, kredek itp. znajdziecie tam wspaniałe obiekty, które dzięki wam nabiorą koloru, zaczynając od Japoni po Anglie, a kończąc na Etiopii.









Kolorowanka jest świetnym sposobem na nudę, ale także na pobudzenie naszej kreatywności i poćwiczenie skupienia. Książeczka nie jest ani duża, ani mała - jest w sam raz. Niektóre obrazki są bardziej szczegółowe inne mnie, ale tak samo, z taka samą przyjemnością zapełnia się je barwami. Polecam wam mocno, na pewno umilą wolne chwile. ;)

Gorąco polecam!



                  Ocena:
                  10/10



3 komentarze:

  1. To nie dla mnie. Nie lubię kolorowanek - już dawno z nich wyrosłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja kolorowanki uwielbiam! Świetna robota :D
    Ja zajęłam się Wieżą Eiffela, i choć ręka mi zdrętwiała, jestem mega z siebie dumna :)

    kultusarnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, tez chciałam wieże Eiffela, ale stwierdziłam właśnie, że ręka mi odpadnie ;)

      Usuń