Już wkrótce „Narodziny Hordy”. Pierwsza książka z nowej serii Blizzard Legends.
Znakomita wiadomość zarówno dla fanów Warcrafta, jak i wszystkich, którzy pragną zacząć przygodę z fantastycznymi światami wykreowanymi przez firmę Blizzard Entertainment! 15 lutego nakładem wydawnictwa Insignis ukaże się powieść Christie Golden „World of Warcraft. Narodziny Hordy”. Opowiada ona o czasach pokoju, jaki panował między orkami a ludem draenei przewodzonym przez proroka Velena, oraz o tragicznym w skutkach konflikcie, który ów pokój zakończył. To wciągająca opowieść o magii, sztuce wojennej i bohaterstwie, oparta na bestsellerowej, wielokrotnie nagradzanej serii uznanych na całym świecie gier komputerowych.
Powieść „Narodziny Hordy” to początek kolekcjonerskiej serii Blizzard Legends – serii, w ramach której ukażą się wznowienia najlepszych książek z uniwersum Blizzarda w nowej szacie graficznej. Oto najlepsze klasyki specjalnie dla fanów niesamowitych przygód.
Zaskakująca i wywrotowa książka o tym, że błędy to zwiastuny sukcesu – już 1 marca „Ale wtopa!” Erika Kesselsa w księgarniach
Insignis Media przygotował dla swoich czytelników tytuł, który uzupełni miejsce na półce obok poradników Paula Ardena – to jego bestsellerowe „Cokolwiek myślisz, pomyśl odwrotnie” oraz „Nieważne, jak dobry jesteś, ważne, jak dobry chcesz być” wniosło powiew świeżości do świata nudnych porad, jak zyskać pewność siebie i podejmować wyzwania zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. 1 marca do księgarń trafi „Ale wtopa!”, poradnik Erika Kesselsa, niekwestionowanego guru w świecie reklamy, choć określić go tym mianem to zdecydowanie zbyt mało – Kessels to dyrektor kreatywny międzynarodowej agencji reklamowej, ale i prawdziwy artysta, kurator, kolekcjoner, buntownik, istny marketingowy anarchista, projektant i fotograf. Jego książka o sztuce popełniania błędów to artystyczny poradnik – bogato ilustrowany (ponad 150 zdjęć), pełen anegdot, cytatów i mądrości – a wszystko zgodnie z przesłaniem, że porażki można ponosić z pożytkiem.
Śmiałe i świeże podejście do nad wyraz odstręczającego tematu – zagadnienia błędów. „Ale wtopa!” to książka, która mówiąc o błędach, używa słów: „inspiracja”, „odwaga”, „radość” zamiast „wstyd” czy „zniechęcenie”. A robi to w sposób zabawny i zaskakujący.
Erik Kessels znany jest między innymi z – oględnie mówiąc – nieszablonowej kampanii reklamowej pewnego holenderskiego hotelu. Reklamując hotel tytułem „Najgorszy hotel świata” i ilustrując je zdjęciami gości hotelowych przed pobytem w Hans Brinker Budget Hotel (schludnych, gładko uczesanych) i po niej (wymęczonych, a nawet poturbowanych), Kessels sprawił, że hotel zaczął się cieszyć prawdziwym powodzeniem. Sławę przypieczętowało hasło: „Gorzej nie będzie, ale staramy się!”, i pokoje najgorszego hotelu świata od wielu lat mają prawdziwe wzięcie.
Już 1 marca autor „Ale wtopy!” odwiedzi Polskę, aby promować swoją książkę. Dla czytelników będzie to świetna okazja do poznania tej niezwykle ciekawej i inspirującej postaci. Zapraszamy na specjalny wykład, który odbędzie 1 marca w Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych.
Ciekawy post ;)
OdpowiedzUsuńrilseee.blogspot.com