poniedziałek, 5 października 2015

47. PELE-MELE

Tytuł: PELE-MELE
Wydawnictwo: Wydawnictwo MOLE
Autor: Każdy, kto jest właścicielem książki. 












Kilka tygodni temu dostałam wiadomość od Pani z wydawnictwa MOLE. w wiadomości dostałam ofertę współpracy.  Byłam bardzo zaciekawiona, ponieważ wiadomość dotyczyła zrecenzowania książki -PELE-MELE 

 



























Pamiętam jak w podstawówce był szał na wpisywanie sie do pamiętników i czasami zamieszczaliśmy "złote myśli"- czyli pytania, na które odpowiadały wpisujące się osoby.
Zabawa była świetna i pamiątka, również fajna, nawet mam gdzieś kartki z tego pamiętnika schowane. (bo oczywiście okładka mi odpadła).
PELE-MELE, to właśnie takie złote myśli. Książka zawiera pytania, miejsce na odpowiedzi oraz wyzwania dla wpisujących sie osób. Książka może być świetna pamiątką i może nas rozerwać w wolnej chwili.















Od razu uprzedzam to  nie jest coś w stylu "Zniszcz ten dziennik" itp. Zadania dla wpisujących nie mają na celu niszczenia książki, wszystkie zadania mają na celu pozostawienie pięknej pamiątki na lata. Mojej siostrze strasznie się spodobała ta forma pamiętnika i moja książkę zabrała do internatu, żeby powpisywali jej się znajomi :3
Polecam ja wszystkim, dobry pomysł na zachowanie wspomnień o starych znajomych :)













8 komentarzy:

  1. Jest to zdecydowanie jedna z najpiekniejszych ksiazek jakie widzialam! No po prostu cudenko! *_*
    Mega zazdroszcze sama bym z checia zrecenzjonowala (czy tak sie mowi? o.o) taka ksiazke! Przepiekna!

    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zrecenzowała* za niedługo konkurs z ta książką, wiec zachęcam do obserwowania :P

      Usuń
  2. Zdecydowanie muszę to mieć :D nigdy nie mogłam przejść obojętnie obok takich książek. Jeśli nie mogłam kupić, to przynajmniej przejrzeć <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam do obserwowania mojego bloga, za niedługo pojawi się konkurs i do wygrania będzie miedzy innymi ta książka.

      Usuń
  3. Uwielbiam tego typu rzeczy ;D
    Świetna pamiątka na lata ;D

    Pozdrawiam
    http://coraciemnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham takie ksiązki, wydałabym na nie majątek, po prostu nie ma nic lepszego nich :)tej jeszcze nie widziałam, ale jak znajdę z pewnością kupię :)
    serdecznie pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta akurat nie jest droga, najtaniej znajdziesz ja tutaj -> platon24.pl
      również Pozdrawiam :)

      Usuń